GYIK

💳 Milyen fizetési módok vannak?

Weboldalunkon az alábbi fizetési módok egyikével vásárolhat:

- BLIK

- PayPal

- Klarna

- Visa

- MasterCard

- American Express

- Apple Pay

- Google Pay

- iDeal

🌍 Mely országokba szállítotok rendeléseket?

Digitális kártyák: Ebben a nyomtatásra szánt terméktípusban minden megrendelését megkapja weboldalunkon, bármikor, bárhol a világon!

Fizikai kártyák: Jelenleg csak az Európai Unió országaiba, az Egyesült Királyságba és Ukrajnába szállítunk fizikai termékeket. A jövőben bővíteni fogjuk a szállítási körünket!

🚚 Mennyi idő alatt érkezik meg a kézbesítés?

Digitális kártyák: Nyomtatható kártyák esetén a kézbesítés a fizetés beérkezése után azonnal megtörténik a megrendeléskor megadott e-mail címre. Ritka esetekben a kézbesítés hosszabb időt is igénybe vehet.

Fizikai kártyák: Minden rendelést lengyelországi raktárunkból szállítunk, így minden lengyelországi rendeltetési helyre vonatkozó rendelést még aznap, vagy másnap reggel feladunk, így kedvenc játékodat 24 órán belül megkapod!

Ha azonban Lengyelországon kívül élsz, a csomagod megérkezése 2-5 munkanapot is igénybe vehet, attól függően, hogy milyen messze laksz Lengyelországtól. Minél közelebb vagy Lengyelországhoz, annál gyorsabban megkapod a csomagodat!

📪 Milyen szállítási módok vannak?

Digitális kártyák: Nyomtatható kártyák, más néven digitális kártyák esetében az egyetlen kézbesítési mód az e-mail.

Fizikai kártyák: Ezt a szegmenst magyar és külföldi piacra kell osztanunk.

Magyarország:

- Szállítás Futárral

- (Hamarosan további szállítási módokat is bejelentünk)

Európa:

- Futárszolgálat

- Helyi gyűjtőpontok (csak az alkogames.eu weboldalon érhetők el)

😰 Rossz címet adtam meg / nem választottam átvételi pontot a rendelés leadásakor. Mit tegyek?

Futár: Kérjük, ebben az esetben a lehető leghamarabb, de legfeljebb 12 órán belül a rendelés leadása után írjon nekünk, hogy gyorsan reagálhassunk és a szállítási címet a helyesre módosíthassuk!

Átvételi pont/Csomagautomata: Ha átvételi pontra vagy csomagautomatába történő kézbesítést választ, rendelését csak a kézbesítési hely kiválasztásával tudjuk feldolgozni. Ha a rendelés leadásától számított 48 órán belül nem kapunk választ, visszatérítést biztosítunk. Ezért, ha nem választott átvételi helyet, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és jelezze, hová szeretné szállíttatni a csomagját.

❌ Nem kaptam meg a rendelési e-mailemet. Mit tegyek?

Digitális kártyák: Ebben az esetben kérjük, ellenőrizze e-mail fiókja „Spam” mappáját. Ez az e-mail adatvédelmi beállításai miatt van így. Ha a megvásárolt játék nem jelenik meg ott a megrendelés leadását követő egy órán belül, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és barátságos ügyfélszolgálatunk AZONNAL segíteni fog!

📩 Mit tegyek, ha megkaptam a rendelésem?

Digitális kártyák: Köszönjük, hogy a weboldalunkon vásárolt! Most felmerül a kérdés, hogy mit kezdjünk a kinyomtatandó fájllal... Ahogy a neve is sugallja, menjünk a legközelebbi nyomdába, vagy nyomtassuk ki a játékot az otthoni nyomtatónkkal. Kinyomtatás után egyszerűen vágjuk ki ollóval, és máris olyan kártyákat kapunk, amelyek bármelyik buli feldobják majd az életünket!

📤 Vissza szeretném küldeni a terméket, hogyan tehetem ezt meg?

Digitális kártyák: Ha vissza szeretné küldeni a terméket, be kell tartania az Általános Szerződési Feltételeinkben foglalt követelményeket. Rendkívül fontos, hogy ne nyomtassa ki vagy töltse le a terméket. Ha mégis megteszi, elveszíti a visszaküldés jogát!

Fizikai kártyák: Ha vissza szeretné küldeni a terméket, meg kell felelnie az Általános Szerződési Feltételeinkben foglalt követelményeknek.

🤔 A kérdésemre itt nem kaptam választ. Mit tegyek?

Ha itt nem találta meg a kérdésére a választ, kérjük, vegye fel a kapcsolatot barátságos és segítőkész ügyfélszolgálatunkkal, akik minden kérdésére válaszolnak a következő e-mail címen:

alkogames.contact@gmail.com